
FAPAES ENTREVISTA ALS PARTICIPANTS AL PROGRAMA DE MOBILITAT
La Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes d'estudis sufragats amb fons públics no universitaris de Catalunya (FAPAES) ha entrevistat a l’alumnat participant en el Programa de mobilitat internacional en el curs 2020-2021, al coordinador de mobilitat del nostre institut i al pare d’una de les participants.
Llegeix més...

SORTIDA A L'EIX COMERCIAL DE BARCELONA
El passat dilluns dia 21 de març el grup de 2n de CFGM d’Activitats Comercials va poder gaudir durant la tarda d’una sortida per l’eix comercial Barcelona Centre.
Aquesta excursió ens va permetre observar sobre el terreny com les botigues utilitzen diferents estratègies per a arribar als seus clients.
L’alumnat, al mòdul de DUAL, realitza tasques d’assessoria i consultoria per a empreses de diferents sectors comercials: luxe, agència de viatges, productes de segona mà, tecnologia i joguines.
Durant el nostre recorregut vam poder accedir a diferents comerços i aprendre més sobre aparadorisme, marxandatge i dinamització del punt de venda.
Llegeix més...

VISITA DE L'INSTITUT EUROPA
Ens ha vingut a visitar alumnat de 4t de l'ESO de l'Institut Europa per conèixer de primera mà, què són els cicles formatius i quins cicles es poden fer al nostre institut.
Des de fa anys l'Institut Provençana organitza conjuntament amb l’oficina jove de l'ajuntament de l'Hospitalet, i els centres de l'ESO de la nostra ciutat, aquestes xerrades al centre.
Aquestes visites estan protagonitzades pels Ambaixadors i Ambaixadores del Proven, nois i noies que actualment estan cursant els seus estudis aquí. Són ells qui expliquen la seva experiència amb els cicles i les seves perspectives de futur. L'alumnat que ens visita s'emporta diferents opcions per a continuar els seus estudis gràcies a l'experiència dels nostres Ambaixadors/es.
Llegeix més...


PROJECTE D'INVESTIGACIÓ COMERCIAL
L’alumnat de 1er de Màrqueting i publicitat està realitzant un projecte d’investigació qualitativa per al Grup de Botigues Centre i Sant Josep, de l’Hospitalet.
Els alumnes han realitzat diversos focus groups amb joves de l’Hospitalet per a conèixer en profunditat els seus hàbits i comportaments de compra i descobrir formes de promocionar i incentivar la compra als comerços de proximitat.
Llegeix més...

PORTES OBERTES
Benvinguts i benvingudes!
Ja disposem de les xerrades online de portes obertes al Provençana!
Les xerrades de cada nivell d’estudi es realitzaran a través de Youtube. En aquestes sessions s’informarà del projecte educatiu del centre, els diferents estudis que s’imparteixen i tota la informació referent al procés de preinscripció.
A continuació podeu consultar les dates i hores dels diferents nivells d’estudis i l’enllaç de la sessió.
Llegeix més...

VISITA A L'EMPRESA GLS
L'alumnat de 1er de Comerç Internacional ha visitat l'empresa GLS on ens han ensenyat les instal.lacions i ens han explicat com s'organitza el magatzem i com funciona la logística a l'empresa.
Ha estat una experiència molt interessant, i els alumnes han sortit molt satisfets.
Llegeix més...

ACCIONS PEL DIA DE LA DONA
L'alumnat dels diferents Cicles de la Família de Comerç i Màrqueting ha col·laborat amb la Coordinació de Coeducació mitjançant tasques de Retolació a l'aparador.
També han retolat els banys de l'institut amb frases reivindicatives.
L'alumnat de PFI han decorat l'entrada i han fet partíceps a totes les persones de la seva acció, repartint gomets liles per posar a les lletres 8M grans del vidre de l'entrada.
L'alumnat de 2on de Gestió administrativa han creat murals.
Empoderament i reivindicació per al Dia Internacional de la Dona
Llegeix més...

VISITA A L'EMPRESA TRISON
L'alumnat de segon de màrqueting i publicitat han fet una visita a l'empresa Trison per descobrir les últimes tecnologies aplicades en els comerços i grans superfícies de tot el món.
Gràcies a Trison per obrir-nos les portes i deixar-nos gaudir de les vostres instal.lacions, un espai d'il.lusió on van gaudir visualment i olfactivament.
L'alumnat va veure la importància de l'emoció en el màrqueting dels sentits.
Llegeix més...