
RELACIÓ LLIBRES DE TEXT 2022-2023
Podeu consultar la relació de llibres de text a continuació
Col·laboració del grup de 2on MK i Publicitat amb el Viver d'empreses
El passat dia 4 de maig, els alumnes de 2on del cicle Màrqueting i Publicitat van col.laborar amb la inauguració del Viver d'empreses Blue Containers. L'esdeveniment va comptar amb la presència de nombroses autoritats, empreses i antics alumnes i professors.
Llegir-ne més...Horaris examens 2ª convocatòria
A aquesta notícia fem públics els horaris dels exàmens de segona convocatòria per cada una de les famílies professionals.
Llegir-ne més...Innova del provençana amb l'ins. Esteve Terrades. Moneda virtual a Cornella
L' Institut Esteve Terrades i Illa està fent un projecte per millorar els comerços de Cornellà de Llobregat. Consisteix en fer una moneda local únicament i exclusivament per fer compres a Cornellà de Llobregat. Desde la coordinació d'innova ens han posat en contacte amb l' Institut Esteve Terrades per fer aquesta col·laboració. Des de el mòdul de Llançament de Productes i Serveis a MP2, hem recollit aquesta proposta i l'hem portat a la realitat.
Llegir-ne més...RELACIÓ LLIBRES DE TEXT 2022-2023
Podeu consultar la relació de llibres de text a continuació
EL CLAUSTRE DECLARA AL CONSELLER PERSONA NON GRATA
El professorat de l'Institut Provençana de L'Hospitalet de Llobregat de Barcelona, reunit en el claustre de professorat del dia 30 de juny de 2022, ha resolt amb 55 vots a favor, 7 abstencions i cap vot en contra, declarar persona non grata al conseller d'Educació de la Generalitat de Catalunya, Sr. Josep GONZÁLEZ CAMBRAY, per:
GUANYADORS METROPOLIS FPLAB
Ariadna, Fede, José Carlos i Miguel, alumnes de segon curs del cicle de Projectes d'Edificació, han guanyat el repte Arquima del Metròpolis FP Lab 2022. Moltes felicitats!
Arquima és una empresa capdavantera en el disseny i construcció de cases de fusta, ecològiques i eficients. Els alumnes han ideat un sistema de recuperació i aprofitament de les minves de bigues i taulers de fusta per transformar-los en una línia de mobiliari basada en peces estàndard que els clients poden muntar i transformar lliurement com si fos un LEGO.
PRESENTACIÓ MILLORS CAMPANYES DE PUBLICITAT AL GRAN VIA 2
El passat dijous 26 de maig, es van presentar a la gerència del Centre Comercial “Gran Via2” de L’Hospitalet, les millors Campanyes de Publicitat i Mitjans, realitzades pels alumnes de segon del cicle formatiu de Màrqueting i Publicitat.
Les campanyes de publicitat realitzades, van formar part del mòdul formatiu “Mitjans i suports de comunicació”, impartit pel professor Pere Pairó.
CAMPANYA FP
El nostre alumne Miguel Leal, del Grau de Projectes d'Edificació, és el protagonista de la nova campanya publicitària de promoció de l'FP realitzada per l'AMB i la Fundació BCN FP
Somia, Forma't, Matricula't, Construeix el teu futur...
El vídeo de la campanya de publicitat està disponible aquí.
La preinscripció dels cicles de grau superior és del 25 al 31 de maig de 2022. Anima't!
PROVENMARKET 2022
Gran èxit del ProvenMarket22!
El dijous 5 de maig de 9.30 a 13.00 es va celebrar el ProvenMarket, un esdeveniment que promou el reciclatge i l'economia circular. Van passar la gran majoria d'alumnes del Provençana per poder veure i comprar els tres pilars de productes que oferíem: roba, bijuteria i llibres. El mercat d'economia circular va ser organitzat pels alumnes de 1r activitats comercials.
El mercat funcionava amb la seva pròpia moneda, el Provencoin. Si s'hi aportava algun dels tres productes s'obtenia 1 ProvenCoin, que després podia ser intercanviat per un altre producte. Al ProvenMarket hi havia quatre parades: un punt d'informació per explicar que era el ProvenMarket, i les tres parades de bijuteria, roba i llibres.
PROJECTE INTERNACIONAL DE L'EMPRESA SIMULADA REPAPER
El grup de segon de Gestió Administrativa ha estat treballant a l’empresa simulada REPAPER SAS, duent a terme un projecte d’internacionalització de l’empresa. Per això, a més de dedicar-se a realitzar les tasques habituals de l'empresa simulada s'han estat comunicant a través de videoconferències amb l’empresa belga Green7. Aquesta es dedica a la comercialització de productes ecològics, de la mateixa manera que l'empresa REPAPER, ven productes de paper reciclat.
L’objectiu del projecte és arribar a formalitzar acords de compravenda que permetin l’intercanvi de productes entre les dues empreses alhora que millorar la competència lingüística en anglès. En les dues primeres sessions cada empresa va presentar-se a l’altra, per a després formalitzar un acord i posteriorment preparar la documentació de les operacions comercials acordades.
Esperem que la relació amb aquesta empresa es mantingui en els propers cursos i ens permeti formalitzar nous acords de compravenda i aprofundir en la internacionalització de la simulació empresarial.