Maurici Badia dona feedback a les 5 marques creades al Proven
Dimarts 9 d’abril vam rebre la visita de Maurici Badia, enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. És fundador de Hannun, fabricant de mobles de fusta que cuiden el planeta i estandard del slow furniture a Europa.
Hannun va néixer en 2017 pujant fotos de mobles de Pinterest a Wallapop. En tan sols 5 anys ha tingut un creixement espectacular. En 2020 va guanyar el premi Millor Rookie dels Ecommerce Awards España i en 2022 va sortir a borsa en el mercat per a PIMES, amb una valoració de gairebé 32 milions d'euros.
Des de 2022 ja no és al dia a dia de Hannun perquè va decidir tornar a emprendre, aquest cop en el camp de la salut mental creant la primera cadena de centres de psicologia del país, el “centre psicològic Mercé Torguet”
L’Institut Provençana ha comptat amb la col·laboració de Maurici Badia a les jornades tècniques de 2018 fins 2024, hem anat veient el seu èxit i creixement any rere any, ens ha anat contant el seu desenvolupament com a emprenedor i empresari a les seves xerrades plenes de bona experiència, valors ètics i sobretot bon rotllo.
La setmana passada, va tenir l’amabilitat de venir a fer feedback als estudiants de MP2, com a expert emprenedor, sobre les 5 marques creades pels nostres estudiants Bee-U, Ditchday, S-Tycher, Off Black i Hunter, cada equip va presentar els punts clau que podria voler escoltar un inversor de Startups: Quin és el problema i la solució que proposen, quina és la seva proposta de valor, com han validat el producte amb possibles persones usuàries i quin seria el model de negoci.
Alguns dels seus consells han estat: “és important intentar emprendre” el “fracàs suposa un molt bon aprenentatge”, ell ho va intentar 4 vegades abans de Hannun. De les 5 marques, ell apostaria per les relacionades amb el creixement personal i la psicologia.
Ha estat una molt bona experiència pels estudiants, que encara que sigui una mica, possiblement s’ha sembrat la llavor de l’emprendoria en algun d’ells.