Aturem el 8M
El Provençana i l’IDI BELL, junts per aturar el 8M.
El passat 8 de març, es va presentar la campanya “Aturem el 8M”, una iniciativa que busca ressaltar que cada 8 minuts, una dona mor a Espanya per un infart de miocardi. L’acció vol conscienciar sobre la importància del diagnòstic precoç, ja que moltes morts podrien evitar-se gràcies a la investigació.
Aquesta campanya, realitzada per l’alumnat de l’Institut Provençana de l’Hospitalet de Llobregat al mòdul de l’Agència, vol captar l’atenció amb un titular impactant i fer reflexionar sobre la importància d’identificar a temps aquesta malaltia cardiovascular.
Encara que a primera vista la campanya pugui semblar en desacord amb els valors d’igualtat i respecte, el que busca és impactar i educar. L’objectiu és generar una conversa que arribi a tots els sectors de la societat, destacant la importància que té la necessitat d’investigació i recerca en els infarts de miocardi a les dones.
Aquesta campanya és la segona col·laboració entre l’IDI BELL i el Provençana, el que demostra el seu compromís amb la innovació i la col·laboració amb la comunitat educativa per afrontar els reptes de salut de la nostra societat
L’enhorabona a tots els participants i en especial a l’equip guanyador!