L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Programes de Formació i Inserció PFI que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure el vídeo on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.
L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Cicles Formatius de Grau Mitjà que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure els vídeos on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.
L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Cicles Formatius de Grau Superior que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure els vídeos on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.
Dimarts 06 i Dijous 08 de maigl’alumnat de SMX-2 i LACQ-2 han testejat el videojoc “Between Worlds”https://between-worlds.es/ desenvolupat pels joves emprenedors del Viver d’empreses, Pletenica Studios.
La Coordinació d’Emprenedoria del Provençana i Pletenica Studios us agraïm la vostra implicació i la voluntad col·laboradora.
Aquest mes de maig L’H Digital publica el reportatge sobre les jornades tècniques que s’han dut a terme del 8 al 10 d’abril d’enguany. Teniu disponible la notícia de “Televisió L’H” a l’enllaç
Estem molt contents d’anunciar els guanyadors i guanyadores dels Jocs Florals 2025 de l’Institut Provençana! Un any més, l’alumnat ha demostrat un gran talent i una enorme creativitat en totes les categories del certamen.
Guanyadors/es:
🎨 Art: Autoretrat (Myrna Prieto)
✍️ Text escrit- Prosa: La Furia (Sol Milena)
✍️ Text escrit- Poesia: Solo quería que me quisieran (Heidi Damar)
💫 Lliure: Flors de papiroflèxia (Muskan Khaliq)
El jurat ha tingut una tasca difícil davant la qualitat i la varietat de les obres presentades. Gràcies a tots i totes per la vostra participació i per haver compartit trossos d’imaginació, emoció i autenticitat.
Felicitats a totes les persones premiades i un agraïment especial a tots els participants per fer d’aquesta edició una mostra tan viva del talent del nostre centre.
Del 8 al 10 d’abril, l’Institut ha realitzat les Jornades Tècniques comptant amb el suport del Projecte Fem Tàndem de L’H i la col·laboració de Gornal Activa.
Els ponents relacionats amb aquest programa han estat:
- Maria Batet ha desenvolupat un taller de creativitat per desenvolupar les soft skills.
- Nacho Téllez ens ha aportat consells pràctics per millorar els discursos i les presentacions.
- Gina Segura a través de l’humor ens ha fet partícips de la seva experiència i visió emprenedora.
Els alumnes del cicle de Construcció, Paula Ordóñez i Javier Mayorquín, han aconseguit una excel·lent 2a posició al 1er concurs de paletes celebrat recentment a Girona, on han participat 10 instituts d'arreu de Catalunya.
El repte consistia en executar en menys de 5h una peça de fàbrica seguint un plànol tècnic, valorant-se especialment la precisió, la rapidesa i la netedat. L’equip del Provençana va deixar molt bones sensacions entre el jurat i la resta de participants.
Felicitats als alumnes pel gran resultat i per portar el nom de l’Institut Provençana ben amunt!
L'alumne Nil Esteve Núñez de Arenas del cicle de Projectes d'Edificació de l'Institut Provençana va resultar guanyador del concurs ConecArte de Endesa, que acosta la transició energètica als joves a través de l'art urbà.
El seu disseny es va utilitzar per decorar la subestació de Collblanc amb l'art urbà d'Unlogic Crew i juntament amb els companys de classe van participar en l'execució del mural. Felicitats!!!
El passat 24 de març el Sr. Ramón Murillo, com a director de l'Institut Provençana, i l’equip de joves emprenedorsPletenica Studios (guanyadors del Vibez) han signat conveni de cessió de l’ús del Viver d’empreses perquè puguin liderar el seu projecte empresarial.
Es tracta d'un equip integrat per set emprenedors de l’àmbit informàtic que tenen l’objectiu d’esdevenir un estudi indie dedicat al desenvolupament de videojocs originals<(i> amb un enfocament en aventures de gèneres clàssics com metroidvania, plataformes i acció-aventura amb un pes significant a la narrativa.
L'equip està format per Javier Damián Belda González, Arnau Falgueras García de Atocha, Josep Sànchez Arbona, Silvino Medina Cardona, Lucas Fréjus, Adrià Gel Sánchez i Roger Pérez Romera.
Des de l'Institut Provençana us desitgem molta sort en aquesta aventura i us oferim tota l'ajuda possible. Endavant!
El dimecres 26 de març, l’Institut Provençana va participar al programa Aula L’H de L’Hdigital per presentar el seu estudi sobre l’estat emocional de l’alumnat, una iniciativa que busca posar el focus en el benestar de l’estudiantat com a part fonamental del procés educatiu.
En representació del centre hi van assistir la Bea Madueño, orientadora del centre; l’Adrià Ramírez, coordinador de metodologies actives; i dues alumnes de primer curs del cicle de Màrqueting i Publicitat, l’Helena Cruz i la Clàudia López.
Acció finançada pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.