Els estudiants de 1r de Màrqueting i Publicitat de l’Institut Provençana han realitzat un projecte grupal en què han aplicat tècniques d’investigació comercial qualitativa. Aquest treball, que forma part del mòdul d’investigació comercial, va consistir a realitzar diversos focus groups amb joves de L'Hospitalet per analitzar l'acceptació d'una nova marca de roba creada per un grup d'emprenedors, entre els quals hi ha un dels propis estudiants de l'institut.
El projecte va tenir com a objectiu investigar els interessos i els comportaments dels joves en relació amb la compra de roba i conèixer l’acceptació de la nova marca de roba, Faithy. A través de les reunions de grup, els estudiants de Màrqueting i Publicitat van poder obtenir informació valuosa sobre les preferències dels consumidors, cosa que permetrà als creadors de la marca ajustar la seva estratègia de mercat i posicionar-se de manera més efectiva.
El projecte realitzat destaca pel seu enfocament pràctic i per l’ús d’eines professionals d’investigació, que van permetre als estudiants aplicar de manera directa els coneixements adquirits a classe, preparant-los per afrontar els reptes del món professional des d’una perspectiva real i aplicada.



