L'alumnat presenta: PFI al Proven

L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Programes de Formació i Inserció PFI que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure el vídeo on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.

Llegir-ne més...

L'alumnat presenta: CFGM al Proven

L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Cicles Formatius de Grau Mitjà que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure els vídeos on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.

Llegir-ne més...

L'alumnat presenta: CFGS al Proven

L'alumnat del Proven ens presenten els diferents Cicles Formatius de Grau Superior que es realitzen al Proven. A continuació podreu veure els vídeos on ens expliquen el perquè han triat aquests estudis, el que es realitza als cicles i les possibles sortides professionals i acadèmiques.

Llegir-ne més...

Formació en noves metodologies per al professorat

A.- Lloc: Institut Provençana (L'Hospitalet de Llobregat)

1.-  Curs presencial de 20 H.  Daniel Bernard.  Aprenentatge basat en projectes  Dates: 9, 10, 12 i 13 de setembre  Horari: de 9:00 a 14:00 hores.

2.- Curs presencial de 20 H. Daniel Bernard. Aprenentatge basat en projectes. . Dates: 06, 13,20 i 27 de novembre. Horari: de 9:00 a 14:00 hores.

3.- Curs semipresencial de 30 H. Raúl López i Dani Serra. Metodologies docents per a l'FP. ABP. 18 hores on-line i 3 sessions presencials de 15:30h a 18:30h que es faran  8 d'octubre, 5 de novembre i 26 de novembre. Per fer la inscripció heu d'anar al cercador i buscar posant el codi 0001370600

4.- Taller 5 H presencials de Miguel Valero.

4.1.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 9 de setembre.   Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

4.2.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 14 d'octubre.      Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

4.3.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 11 de novembre. Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

B.- Lloc: Institut Carles Vallbona (Granollers)

1.-- Metodologies actives en les famílies Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions

2.- Experiències en ABP en els centres d'FP. Família Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions (4 setembre)

3.- Experiències en ABP en els centres d'FP. Família Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions (5 setembre)