L’alumnat de 1r Curs d’Activitats Comercials crea FLAMA
Un projecte emprenedor i sostenible per fomentar el comerç local.
Els estudiants de 1r curs d’activitats comercials crean la marca Flama.
Flama és el resultat d’un projecte emprenedor centrat en la sostenibilitat i l’economia circular en la elaboració i comercialització d’espelmes artesanes.
El repte de generar un esdeveniment per a la comercialització de productes al “Comerç de Proximitat” de forma responsable i sostenible ha anat més enllà... propiciant que l’alumnat aportés noves idees que han acabat implicant-los en la seva pròpia producció.
A continuació us mostrem els vídeos dels 3 dies destinats a la comercialització (cloenda del projecte):
21 05 24 AC1B Comercialitza FLAMA
22 05 24 AC1A Comercialitza FLAMA
23 05 24 AC1C Comercialitza FLAMA
A Instagram podeu trobar la presentació de la marca: https://www.instagram.com/reel/C7UCDhGs52e/?igsh=eDNnZm05cmZtbWlx
Flama agraeix l’acceptació que ha tingut per part de tota la comunitat PROVEN!!!
Si vols conèixer més del projecte continua llegint…
Aquest projecte ha integrat els mòduls d’M01 Dinamització del punt de venda, M08 Anglès i M15 Comerç de proximitat aplicant tot allò que s’han après de forma pràctica i col.laborativa perseguint l’objectiu 12 de les ODS “Consum i producció responsables”.
L’alumnat va fer una campanya de difusió per a la captació d’espelmes velles i altres materials reutilitzables com tubs de cartró, envasos de plàstic, vidre… i han acabat col.laborant amb el perfil de construcció que va aportar-los sacs de guix i ciment a punt de caducar, utilitzat-los per fer els recipients.
També, han optat per un producte natural com la cera de soja per ser més responsables amb el medi ambient. I han dissenyat el packaging procurant generar el menor impacte possible.
L’aparador i els estands de venda s’han elaborat a partir de tubs de cartró reciclats i palets de fusta restaurats pels propis estudiants, que també els han decorat de forma creativa.
Han treballat la difusió en anglès, practicant l’expressió oral i escrita a través de roleplayings, presentacions i cartelleria millorant les seves habilitats lingüístiques.
El projecte ha estat tot un èxit gràcies a l’esforç i continuïtat que han mostrat els tres grups integrants. S’ha aconseguit un aprenentatge acadèmic i una conscienciació sobre la importància de la sostenibilitat i l’economia circular dins del comerç local i de proximitat.
Aquest tipus d’iniciatives evidencian el compromís de l’Institut en la formació integral dels seus estudiants al dotant-los de valors necessaris pels desafiaments del futur.