Família professional: Comerç i màrqueting i informàtica i comunicació
L'alumnat del CFGS de Màrqueting i publicitat va desenvolupar diferents accions de màrqueting per una empresa proveïdora tèxtil que acaba de crear la seva pròpia marca Eco[Tono], com per exemple fer una sessió de fotos amb les samarretes en les que ells mateixos són els models, un aparador al centre, una enquesta a una part representativa de l’alumnat del centre, un vídeomood que es va visualitzar a la pantalla led situada al pati de l’institut, el packaging de les samarretes...
L’objectiu del projecte és utilitzar l’Institut com a test de mercat per donar a conèixer la marca i saber l’acceptació de la marca per un públic objectiu jove.
Com a contraprestació l'empresa proveirà al centre de camisetes 100% ecològiques tant pel teixit com per la manera de tintar, que és completament innovadora, que s’utilitzaran a la botiga simulada.
Dos grups d'alumnes de DAW va desenvolupar la pàgina web de l'empresa.
El projecte es va exposar com a bona pràctica a la trobada per famílies del 4/5/2021, on cada professora que va participar al projecte, va explicar de quina manera s’havia implicat el seu mòdul en el desenvolupament de la marca, en conèixer l’opinió de l’alumnat del centre sobre la marca i en el desenvolupament de la pàgina web.
Famílies i mòduls implicats
Família de comerç. CFGS MÀRQUETING I PUBLICITAT
09 Polítiques de màrqueting. Chus Sevilla
02 Disseny de material publicitari. Mercè Molina
07 Investigació de mercats. Laura Abelló
CFGM ACTIVITATS COMERCIALS
01 Dinamització punt de venda. Aparadorisme. Montse Carmona
Família d’informàtica. CFGS DESENVOLUPAMENT D’APLICACIÓN WEB
14 Projecte fi de cicle 2n.
13 Formació en centres de treball
Isabel Miralvés i Susana Àvila
Video EcoTono: Making Of 2021-21