L'alumne Nil Esteve Núñez de Arenas del cicle de Projectes d'Edificació de l'Institut Provençana va resultar guanyador del concurs ConecArte de Endesa, que acosta la transició energètica als joves a través de l'art urbà.
El seu disseny es va utilitzar per decorar la subestació de Collblanc amb l'art urbà d'Unlogic Crew i juntament amb els companys de classe van participar en l'execució del mural. Felicitats!!!
El passat 24 de març el Sr. Ramón Murillo, com a director de l'Institut Provençana, i l’equip de joves emprenedorsPletenica Studios (guanyadors del Vibez) han signat conveni de cessió de l’ús del Viver d’empreses perquè puguin liderar el seu projecte empresarial.
Es tracta d'un equip integrat per set emprenedors de l’àmbit informàtic que tenen l’objectiu d’esdevenir un estudi indie dedicat al desenvolupament de videojocs originals<(i> amb un enfocament en aventures de gèneres clàssics com metroidvania, plataformes i acció-aventura amb un pes significant a la narrativa.
L'equip està format per Javier Damián Belda González, Arnau Falgueras García de Atocha, Josep Sànchez Arbona, Silvino Medina Cardona, Lucas Fréjus, Adrià Gel Sánchez i Roger Pérez Romera.
Des de l'Institut Provençana us desitgem molta sort en aquesta aventura i us oferim tota l'ajuda possible. Endavant!
Els estudiants de 1r de Màrqueting i Publicitat de l’Institut Provençana han realitzat un
projecte grupal en què han aplicat tècniques d’investigació comercial qualitativa. Aquest
treball, que forma part del mòdul d’investigació comercial, va consistir a realitzar diversos
focus groups amb joves de L'Hospitalet per analitzar l'acceptació d'una nova marca de roba
creada per un grup d'emprenedors, entre els quals hi ha un dels propis estudiants de
l'institut.
El projecte va tenir com a objectiu investigar els interessos i els comportaments dels joves
en relació amb la compra de roba i conèixer l’acceptació de la nova marca de roba, Faithy.
A través de les reunions de grup, els estudiants de Màrqueting i Publicitat van poder obtenir
informació valuosa sobre les preferències dels consumidors, cosa que permetrà als
creadors de la marca ajustar la seva estratègia de mercat i posicionar-se de manera més
efectiva.
El projecte realitzat destaca pel seu enfocament pràctic i per l’ús d’eines professionals
d’investigació, que van permetre als estudiants aplicar de manera directa els coneixements
adquirits a classe, preparant-los per afrontar els reptes del món professional des d’una
perspectiva real i aplicada.
El dimecres 26 de març, l’Institut Provençana va participar al programa Aula L’H de L’Hdigital per presentar el seu estudi sobre l’estat emocional de l’alumnat, una iniciativa que busca posar el focus en el benestar de l’estudiantat com a part fonamental del procés educatiu.
En representació del centre hi van assistir la Bea Madueño, orientadora del centre; l’Adrià Ramírez, coordinador de metodologies actives; i dues alumnes de primer curs del cicle de Màrqueting i Publicitat, l’Helena Cruz i la Clàudia López.
Els Jocs Florals del Provençana són una oportunitat única
perquè l’alumnat expressi la seva creativitat en diferents
disciplines: art, text escrit, audiovisual i format lliure. Per
Sant Jordi, fes sentir la teva veu i participa!
Acció finançada pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.