L'Hagència del Proven crea la campanya per les festes dels barris de L'Hospitalet
Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de l’INS Provençana han creat la campanya publicitària de les festes majors dels barris de L’Hospitalet. L’eslògan d’aquest any és “Queda’t sense parauL’Hes”. Per a cada festa, es realitzen dos cartells amb les imatges de dues de les activitats més representatives del barri, acompanyades d’un so o onomatopeia relacionats amb els sentiments o emocions que desperten les festes.
L’objectiu principal de la campanya és apel·lar al sentiment de cohesió i pertinença de la ciutadania, eliminant barreres i afavorint la comunicació i la connexió entre les persones. La proposta creativa i de comunicació parteix de l’encàrrec que l’equip de comunicació de l’Ajuntament de L’Hospitalet fa a l’INS Provençana, amb la finalitat de posar en valor el treball dels joves estudiants del cicle formatiu de màrqueting i publicitat. A través d’una agència de publicitat simulada, l’Hagència, els estudiants experimenten com es treballa en un entorn professional i proactiu, realitzant col·laboracions amb entitats del seu entorn.
L’Hagència treballa dividida en tres departaments que van rotant en funció de cada projecte. Per a aquest cas concret, els departaments s’han organitzat de la següent manera: Creatius: Claudia Bachs, Henar Cuevas, Carla Fernández i Óscar García. Planificació: Elena Andreea Ion, Carol Angulo, Katerine Martinez, Tianxi Zhang i David Aguilar. Comptes: Sara Dniguer, Elisabet Gonzalez, Araceli Zamorano, Guillermo Benito i Emely Navarro.
Aquesta experiència ha permès als estudiants tenir un contacte directe amb professionals del sector i ha donat una gran repercussió al seu treball fora de les aules. Aquesta iniciativa demostra la importància de la col·laboració entre les institucions educatives i l’administració local per a la formació pràctica dels estudiants.
Link Ajuntament: https://wp.lh-on.cat/festes-majors-2024/