Institut Provençana
  • 933.382.553
  • a8019401@xtec.cat
  • c/ Sant Pius X, núm 8. 08901 - L'Hospitalet de LLobregat.

  • Inici
  • Institut
    • On estem
    • Secretaria
    • La nostra història
    • Notícies i activitats
    • Documentació estratègica
    • Estratègia Digital
    • Organització del centre
  • Els estudis
    • Famílies professionals
    • PFI
    • Cicles formatius de grau mitjà
    • Cicles formatius de grau superior
    • Díptics informatius dels nostres estudis
  • Llocs específics
    • Racó de l'alumnat
      • Materials i apunts
      • Campus virtual
      • Reserva entrepà cantina
    • Racó del professorat
      • Intranet
      • Campus virtual
      • Proven cloud professors
    • Agraïments, suggeriments i queixes
  • Programes
    • ImpulsFP
      • ActivaFP
      • InnovaFP
      • EmprenFP
    • Mobilitat europea
    • Coeducació
    • Escola verda
    • Activitats i serveis
    • Projectes
    • Mediació
  • Institut-Empresa
    • Demanda alumnat FCT
    • Assess. i reconeix. aprenentatges
    • Viver d'empreses
  • Cercar al web
Noticies destacades:
Horari de rebuda alumnat Curs 2023-2024
Professorat de nova incorporació 01-09-2023
Convocatòria extraordinària alumnat en llista d’espera de CFGS
Convocatòria extraordinària alumnat en llista d’espera de CFGM
Relació llibres de text 2023-2024
Premis Joves emprenedors i emprenedores de L’Hospitalet
L’alumnat de l’Institut Provençana d’Erasmus +
Equip d’ambaixadors i ambaixadores del Proven (curs 2022-23)
Dos equips de l'institut Provençana, guanyadors de la cinquena edició del MetròpolisFPLab
Polarizamaton, 1er premi a l'excel·lència docent

El publicista Ramón Sala ens proposa un repte Innova FP

REPTE INNOVA FP

El publicista Ramón Sala ha estat des del 2004 director general creatiu de TBWA\Barcelona, agència internacional de publicitat. El seu treball ha estat premiat en festivals publicitaris de tot el món, com Cannes Lions, El Sol, Laus, Fiap, NY Festivals, LIA, Epica, Eurobest, entre altres.

Li vam proposar que ens llancés un brief d'una campanya perquè els nostres alumnes de màrqueting li donessin solució, va triar la cadena de supermercats BONÀREA.

El dimarts 27 d'abril va venir a veure el resultat dels treballs dels estudiants de primer de Màrqueting i publicitat, que han realitzat en el mòdul de Polítiques de màrqueting. A tots els equips els va fer un feedback sobre els seus treballs, tot un luxe per al nostre alumnat ja que són consells d'un professional amb moltíssims anys d'experiència i èxit professional en el sector.

Ramón es va anar molt satisfet amb el resultat, va manifestar que tornaria el curs que ve. La classe ha treballat molt i ha estat molt motivada amb el projecte.

Tags: portada12
Logo Bioinformatics Barcelona
logo_escola_verda
Logo Erasmus +
logo ISO
Logo Red Hat Academy
Logo Cisco Academy
logo union europea next generation
Logotipo del Ministerio de Educación y Formación Profesional
logo pla recuperació
logo next generation Catalunya
logo Generalitat Catalunya
© 2022 Institut Provençana
Adreça: c/ Sant Pius X, núm 8. 08901. L'Hospitalet de LLobregat.
email: a8019401@xtec.cat
Telèfon: 933.382.553
  • Inici
  • Institut
  • Els estudis
  • Llocs específics
  • Programes
  • Institut-Empresa
  • Cercar al web
 

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

  • View Privacy Policy
  • View e-Privacy Directive Documents
  • View GDPR Documents