Institut Provençana
  • 933.382.553
  • a8019401@xtec.cat
  • c/ Sant Pius X, núm 8. 08901 - L'Hospitalet de LLobregat.

  • Inici
  • Institut
    • On estem
    • Secretaria
    • La nostra història
    • Notícies i activitats
    • Documentació estratègica
  • Els estudis
    • Famílies professionals
    • PFI PTT
    • Cicles formatius de grau mitjà
    • Cicles formatius de grau superior
    • Díptics informatius dels nostres estudis
  • Llocs específics
    • Racó de l'alumnat
      • Materials i apunts
      • Campus virtual
      • Reserva entrepà cantina
    • Racó del professorat
      • Intranet
      • Campus virtual
      • Proven cloud professors
    • Agraïments, suggeriments i queixes
  • Programes
    • ImpulsFP
      • ActivaFP
      • InnovaFP
      • EmprenFP
    • Mobilitat europea
    • Coeducació
    • Escola verda
    • Activitats i serveis
    • Projectes
    • Mediació
  • Institut-Empresa
    • Demanda alumnat FCT
    • Assess. i reconeix. aprenentatges
  • Cercar al web
Noticies destacades:
Finalització projecte Pomezia
Guanyadors Metropolis FPLab
Campanya FP
Presentacions millors campanyes de Publicitat al Gran Via 2
Projecte internacional de l'empresa simulada Repaper
ProvenMarket 2022
Nou curs de Modelatge de la Informació en la Construcció
El publicista Ramón Sala ens proposa un repte Innova FP
Teatre sobre la Violència de Gènere
Visita a TeamLabs

Sortida a l'eix comercial de Barcelona

SORTIDA A L'EIX COMERCIAL DE BARCELONA

El passat dilluns dia 21 de març el grup de 2n de CFGM d’Activitats Comercials va poder gaudir durant la tarda d’una sortida per l’eix comercial Barcelona Centre.

Aquesta excursió ens va permetre observar sobre el terreny com les botigues utilitzen diferents estratègies per a arribar als seus clients.

L’alumnat, al mòdul de DUAL, realitza tasques d’assessoria i consultoria per a empreses de diferents sectors comercials: luxe, agència de viatges, productes de segona mà, tecnologia i joguines.

Durant el nostre recorregut vam poder accedir a diferents comerços i aprendre més sobre aparadorisme, marxandatge i dinamització del punt de venda.

A continuació, l’experiència, des del punt de vista de l’alumnat:

“Un molt petit grup vam accedir a la botiga de Louis Vuitton a Passeig de Gràcia Barcelona ja que el nostre equip assessora a una botiga denominada LUXQ SA que comercialitza accessoris de luxe. La botiga de Louis Vuitton ​​té  2 plantes i és molt gran i luxosa. Hi ha tota mena de peces, bosses i sabates. Des de fora i més endins es percep clarament que és una botiga d'alt standing. L'aparença de la botiga fa veure que és molt selecta,  ja que és com si estiguessis com en una mena de palau.” 

“El nostre equip assessora a Joki, una botiga de joguines. A la sortida vam visitar el showroom de LEGO a Passeig de Gràcia, tota una demostració de les meravelles que permet crear aquest meccano. Els productes més cars (al voltant dels 900€) són el AT-AT d’Star Wars i Titanic. Més endavant, en el recorregut, vam poder veure una tradicional botiga de joguines del barri de l’Eixample: Les Faules. Transmet mim en la decoració: rajoles de pedra, jocs educatius i una bona distribució i detalls que garanteixen l'autenticitat i originalitat.”

“El meu equip assessora una botiga de productes de segona mà. Durant el recorregut vam poder passar per Cash & Converters i veure com estructuren les seves botigues en dos espais ben diferenciats: l’espai de compra de productes a particulars que inclou la revisió i valoració del producte per a fer la proposta econòmica de l’adquisició i també la zona de venda de productes… Allà vam poder veure objectes molt diferents com polseres d’or, Iphones, consoles de joc antigues, guitarres i amplificadors, patinets, etc.”

“El nostre equip fa l’assessorament d’una empresa Tecnobit, que comercialitza productes tecnològics. La part final de la sortida ens va permetre visitar botigues de la zona de carrer Sepúlveda que és a on es concentren botigues d’ordinadors i altres components tecnològics. Gairebé totes elles disposen els productes a aparadors de vidre a on els potencials clients poden tenir una bona visió. També mostren clarament els preus, ja que aquest element, acostuma a ser un criteri important que determina la compra.”

“El nostre equip realitza la consultoria comercial a una Agència de Viatges Exòtics. La gran part de les agències que estaven dins el recorregut previst tenen la seva ubicació a pisos i és per aquest motiu que no les van poder veure des del carrer. Sí vam veure Viatges Taunus, una agència especialitzada en viatges a Sud-Amèrica. Els preus, molt competitius, feien que fóra de la botiga, al carrer, la cua per a accedir fós de 5 o 6 persones, que, pacientment esperaven el seu torn. Aparadors amb ofertes cridaneres com a reclam.”



Tags: portada12
Logo Bioinformatics Barcelona
logo_escola_verda
Logo Erasmus +
logo ISO
Logo Red Hat Academy
Logo Cisco Academy
Logo Ministeri
© 2022 Institut Provençana
Adreça: c/ Sant Pius X, núm 8. 08901. L'Hospitalet de LLobregat.
email: a8019401@xtec.cat
Telèfon: 933.382.553
  • Inici
  • Institut
  • Els estudis
  • Llocs específics
  • Programes
  • Institut-Empresa
  • Cercar al web
 

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

  • View Privacy Policy
  • View e-Privacy Directive Documents
  • View GDPR Documents