Institut Provençana
  • 933.382.553
  • a8019401@xtec.cat
  • c/ Sant Pius X, núm 8. 08901 - L'Hospitalet de LLobregat.

  • Inici
  • Institut
    • On estem
    • Secretaria
    • La nostra història
    • Notícies i activitats
    • Documentació estratègica
    • Estratègia Digital
    • Organització del centre
  • Els estudis
    • Famílies professionals
    • PFI
    • Cicles formatius de grau mitjà
    • Cicles formatius de grau superior
    • Cursos d'Especialització
    • Tríptics informatius dels nostres estudis
  • Llocs específics
    • Racó de l'alumnat
      • Materials i apunts
      • Campus virtual
    • Racó del professorat
      • Intranet
      • Campus virtual
      • Proven cloud professors
    • Agraïments, suggeriments i queixes
  • Programes
    • ImpulsFP
      • ActivaFP
      • InnovaFP
      • EmprenFP
    • Mobilitat europea
    • Coeducació
    • Escola Sostenible
    • Activitats i serveis
    • Projectes
    • Mediació
  • Institut-Empresa
    • Formació en Centres de Treball
    • Demanda alumnat FCT/DUAL
    • Assess. i reconeix. aprenentatges
    • Viver d'empreses
  • Cercar al web
Noticies destacades:
Saló de l'ocupació GA2A
Premis Catalonia FP Biz Day
Participació de l'Institut Provençana en el programa FSE+ 2021-2027 “Orientació educativa en centres d'FP” durant el curs 2025/2026
Eleccions Consell Escolar 2025
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023
Equip guanyador a Brussel·les!!!
Horari de rebuda alumnat Curs 2025-2026
Relació llibres de text 2025-2026
Matrícula 2025-26
Final del Talent L'H 2025

Banu Quasi ens visita i ens planteja un repte Innovafp

BANU QUASI ENS PLANTEJA UN REPTE INNOVA FP

Guillermo Kumerz, fundador de l’agència de publicitat Banu Quasi, amb una llarga experiència com a publicista en diferents agències de primer nivell i amb un lleó de Cannes (un dels premis més prestigiosos de la publicitat) per la campanya San Miguel 0,0 ens va visitar dimarts 25 de gener per plantejar un repte que li vam proposar des de la coordinació d’Innovafp, als estudiants de primer de Màrqueting i publicitat, consistent en la resolució d’un briefing real de l’entitat financera “Caixa d’enginyers”, que fa un temps va arribar a la seva agència i que ell ja ha resolt, la classe, en equips de dos, un copy i un director d’art, l’hi donaran solució.


És un exercici que enfronta als estudiants a un repte real, als problemes que una empresa els hi planteja i que ells han de donar solució, amb la sort de que Guillermo els hi farà feedback dels seus treballs.
A nosaltres com a professors ens permet apropar-los a la realitat professional del seu sector que és un dels objectius de la FP.
Si qualsevol professor/a està interessat en realitzar aquest tipus reptes a les seves classes i vol assessorament o ajuda per cercar l’empresa pot escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Va ser una experiència molt interessant de la que tots vam aprendre.

 

Tags: portada12
Logo Bioinformatics Barcelona
logo_escola_verda
Logo Erasmus +
logo ISO
Logo Red Hat Academy
Logo Cisco Academy
logo union europea next generation
Logotipo del Ministerio de Educación y Formación Profesional
logo pla recuperació
logo next generation Catalunya
logo Generalitat Catalunya

Acció finançada pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.

© 2023 Institut Provençana
Adreça: c/ Sant Pius X, núm 8. 08901. L'Hospitalet de LLobregat.
email: a8019401@xtec.cat
Telèfon: 933.382.553
  • Inici
  • Institut
  • Els estudis
  • Llocs específics
  • Programes
  • Institut-Empresa
  • Cercar al web
 

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

  • View Privacy Policy
  • View e-Privacy Directive Documents
  • View GDPR Documents